-
استراتژی و طرح کسب و کار
استراتژی به سازمانها کمک میکند تا تلاشهای خود را در راستای خلق افق مطلوب یکپارچه و هماهنگ کنند و با تمرکز بر مزیت اصلی، خود را از دیگر شرکتهای فعال در صنعت متمایز نمایند. -
مدیریت منابع انسانی
منابع انسانی به عنوان یک دارایی راهبردی سازمان همواره دغدغه سازمانهای پیشرو در عصر حاضر بوده است. -
سیستم های استاندارد مدیریتی
پیادهسازی و اجرای سیستمهای مدیریتی علاوه بر کاهش خطاها، بستری برای بهبود مستمر سازمان فراهم میآورد. -
داده کاوی و هوشمندسازی
-
مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار
امروزه «مسئولیت اجتماعی شرکتی» نه تنها باعث کاهش اثرات زیانبار کسبوکار به محیط اطراف و توسعه جامعه محلی و حفظ محیط زیست خواهد شد، بلکه بالندگی و رشد کسبوکارها را هم در پی خواهد داشت.

ارائه خدمات مدیریتی به شرکتها و سازمانها
ما به هر شرکت و سازمانی خدمات متناسب بر اساس صنعت، شرایط محیطی و شرکتهای رقیب ارائه میدهیم. ما اعتقاد داریم شرایط هر شرکت، منحصر به فرد است و باید بر اساس آن شرایط، خدمات مدیریتی دریافت کند.
مشاوره به روش آداک
آینده از آن کسانی است که در هر زمان گامی در راه بهتر شدن بر می دارند. در این راه، با قاطعیت ادعا می کنیم می توانیم همراه شما باشیم. تمام تلاش مجموعه آداک بر این است که با خلق ارزش به مشتریان خود رضایت آنان را جلب کند. توجه ما بر تعامل مثبت با مشتریان برای اثرگذاری پایدار، متمرکز است. ما بر این باور هستیم که مشتریان ما، شرکای تجاری ما هستند و موفقیت آنها، سبب موفقیت ما میشود.در این مسیر، تلاش خواهیم کرد تا خدماتی با کیفیت مناسب و با ارزش برای رسیدن به موفقیت به شرکای تجاری خود ارائه دهیم.
خدمات تخصصی
مقالات

3 شاخص پشتیبان
مقدار داده هایی که در دسترس است، حیرت انگیز است. و هر ثانیه، داده ها با نرخ نجومی رشد می کنند. یک شرکت از دادهها به

10 معیار برای شروع تجزیه و تحلیل فروش
ممکن است در یک شرکت چند تیم فروش وجود داشته باشد، هر یک از آنها فعالیت و وظایف خود را انجام میدهد و با نرم

14 سوال در مورد شاخصها
در این قسمت از درتیکال ما به سوالاتی در مورد شاخصها پاسخ میدهیم و تلاش میکنیم بینش شما را از شاخصها ارتقا دهیم تا بتوانید

چگونه تصمیمگیری هوشمندانهتر میشود؟
روشی که ما برای انتقال اطلاعات استفاده میکنیم، برداشت و درک شما را از دادهها تغییر میدهد، هدف ما این است که به جای ارائه

بخش بندی مشتریان
برای گروه بندی مشتریان بر اساس ارزشهای مشترک و شبیه به هم از روشهای داده کاوی و تحلیل آماری استفاده میشود بر اساس این روشها مشتریان بر اساس وجوه مشترک گروهبندی میشوند تا برای هر گروه از آنها استراتژی بازاریابی خاصی در پیش گرفته شود

معیارهای خرید مشتری
تعیین جایگاه ویژگی هایی مانند قیمت، شرایط فروش، ابعاد بسته بندی و نوع بسته بندی در ذهن مخاطب با استفاه از تحلیلداده در فروش و بازاریابی بدست میآید.